Femeia, prin ochii ....unui barbat...

luni, 1 februarie 2010


....Intr-un repaus din studiul pentru examenele de master si atributiile de serviciu, am facut un popas pe un grup de socializare. Mi-a placut asa ca m-am gandit sa cititi si voi....
"De ce iubesc Femeile?" - postat de Ermin Ibanof

"Daca e sa o iau dupa cum gandesc si simt eu… barbatii iubesc femeile in primul rand pentru lucrurile simple, apparent banale si abia apoi, pentru formele sale subiectiv de frumoase…Desi formele sunt cele care atrag, nu cred ca pentru acele forme voi ajunge sa iubesc o femeie, dar in fine…

Un barbat – ca mine - iubeste o femeie pentru felul in care “face botic” copilareste atunci cand dezamageste sau e dezamagita, pentru felul
in care te priveste peste cana, cand soarbe din ceaiul ce il bem impreuna dimineta, pentru ca ii place mirosul de levantica, de vanilie, de scortisoara, de mosc… pentru felul in care se scuza atunci cand intarzie nu 15 minute, ci 30 de minute…sau nu vine deloc, pentru spiritul ei curios si pus pe sotii si pentru felul in care isi poarta parfumu-i de femeie.

Abia dupa aceste multe detalii, si iti ia ceva timp sa le afli, o iubesc pentru rotunjimile-i voluptoase, penru pielea catifelata si senzuala la atingere, pentrul parul matasos si moale sau gleznele puse in valoare intr-un pantof chic.
Cel putin, asa cred eu ca se iubeste o femeie. Sau cel putin asa o iubesc eu… Poate nu e indeajuns, poate e prea mult… Cred ca aspectul vine sa completeze fiinta iubita, desi aspectul e cartea de vizita a acelei fiinte. Asta cred ca este dragostea adevarata – intre doi oameni – dragostea care impleteste abstractul si concretul intr-un tot coerent si infailibil.
Nu spun ca primul lucru care ma atrage la cineva nu este aspectul fizic. Dar pastrati in vedere ca nu vorbesc despre atractie, ci despre iubire. Atras sunt si de o poza pe net… dar asta nu inseamna ca iubesc acea persoana din poza… Dupa ce cunosti persoana de care te simti atras, atunci cand stabilesti o legatura reala, inveti…sau mai bine zis..incepi sa inveti sa iubesti acea femeie pentru cele mai mici lucruri, pe care le poate face, doar pentru ca nimeni nu le mai face in acelasi mod frumos. Daca iubesti astfel, nu ai cum sa nu vezi femeia de langa tine ca fiind cea mai frumoasa cu putinta.



N-as vrea sa comentez prea mult, pentru ca n-ar avea rost. Nu vreau sa spun decat atat, pacat de ochii care vad si nu observa...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Da, da lucruri sinnple cum ar fi, de exemplu..un orgasm asaa, ptr. o scurta eliberare nervoasa supravietioanla, linistitoare, la umbra caruia putem bea o bere si chiar a o pune de un picnic-mic. Cata....profunzimeeeee,Doamne Doamnee.

Anonim spunea...

Ee..,totushi nash putea spune ca ai fi bagat vro baliverna, vreo bagatela, no. Paa

Anonim spunea...

Aa.. si apropo A IUBI inseamna sa respecti abcdefghh...cam pana la w insa matale ai un dar sa te opintesti, si nu odata observaI..ievidenta asta cu miros daa prezent previzionalist

Oana Alexandru spunea...

Draga Anonim, vad ca n-ai puterea sa-ti asumi responsabilitatea propriilor opinii, asa ca-ti e mult mai usor sa te ascunzi in spatele anonimatului....Presupun ca stii totusi, ca aceasta atitudine a ta, poarta un nume....
Cat despre faptul ca stii alfabetul, m-am convins atunci cand l-ai insirat. Ma-ndoiesc insa ca stii semnificatia unor cuvinte, din DEX, si nici cum sa le amplasezi intr-un contex.Nu stiam ca stii cum iubesc eu si cat de mult respect un om.....Multumesc de comentariu oricum

alis spunea...

Probabil ca acest anonim, care are probleme cu tastatura, nu a invatat ce inseamna lucrurile simple. Textul de mai sus nu are legatura cu profunzimea iubirii, ci cu lucrurile simple, carora, unii refuza sa le recunoasca valoarea.

Anonim spunea...

ALISEEE/O, n am probleme cu tastatura ci cu mausu, cu shoarecii, cu ciniile, cu momelile mai ales cu lucrurile sinnple...,si cu melodia aia"in lucruri simple ma regasesc, ta nanana tanananana..., cam asa ceva".
Oanaa, nu ma INDOIESC ca te ai convins, ceea ce inseamna cel mai periculos lucru! Viata de cele mai multe ori se rezuma..daca TE-AI PRINS SAU NU.
Hevan nais deeY

Anonim spunea...

ALISOO...
si mai am probleme cu unitatea Centrala, nu vrei sa ma dregi tu, sau ma rog sa mi dai un sfat, o reteta, o pastila, un unguent ceva. N-ai? Daca te razga(nd)esti sunaMa 07445234670

Anonim spunea...

Oana, Io n am opinii, am vorbe-n vant. Ca sa le ia facatorii de vijelii, furtuni si tornade-mioritice. Daca nu le vezi, uiteteN jur. Adica e o moda, un curent si o singura supravietuire, a se citi gandire. Ma rog asa i se zice, OFICIAL.
lIFE is........is....is/is, mi sa striqat tastatura, vorba tastata, a alisei/ului

Anonim spunea...

anonimul cu tastatura "stricata" este putin frustrat desi nu vrea sa recunoasca....sau este prea rece sa simta "ceva"....problema lui....

Anonim spunea...

Daca-mi povestesti cate ceva de "frustrat" ce inseamna asta, eu am auzit prin vecini, pan dex n am avut timp. Poate ma lamuresti ce e aia, ca cei cu musca pe cacula, se vor fi trezi in sfarsit.
PS:Ce ma enerveza tastatura asta...
Pana atunci anonimo(sau mascul) PEROREAZA la nesfarsit

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB