Michael Jackson - The king of pop music

vineri, 26 iunie 2009



Vestea mortii lui Michael Jackson m-a lasat muta si si mi-a taiat zambetul de pe buze, lasandu-mi in suflet un oftat lung...Mi-a fost greu sa accept stirea si recunosc ca si acum tind sa cred ca e o farsa. Poate unii vor rade citind asta aici, dar, cine apreciaza muzica de calitate si cunoaste putin din istoria muzicii imi va intelege regretul pentru plecarea regelui muzicii pop de pe acest pamant, plin de rautate si oameni insetati dupa scandal si barfe inventate.
Am crescut cu muzica lui Michael Jackson, mi-aduc aminte ca n-aveam mai mult de 11 ani si deja ii stiam discografia, versurile, viata si tot ce tinea de el.
Un zambeste fata cand imi aduc aminte ca faceam economii strangand banii pe care ii primeam de la mama ca sa imi pot cumpara casetele cu muzica lui....am crescut cu el, cu muzica lui...
Imi vine in minte o melodie a lui M.J., " You are not alone"...Nu esti singur Michael, sute de mii de fani sunt acum langa tine...asa cum au fost mereu


A murit un star, s-a nascut o legenda.... With love for always in my heart!

0 comentarii:

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB