Jurnal...

vineri, 13 martie 2009


.....sunt momente in care uitam si de stressul locului de munca si de lipsuri financiare....si ramanem NOI cu NOI.....nu-i asa ca va place?

....cateodata ma surprind si eu asa...si atunci ma regasesc. Dincolo de lume, de zgomote, raman eu...

Ma asez pe un fotoliu si inchid ochii, trag aer in piept si deschid usa amintirilor, vorbesc cu dorul si-i scriu iubirii...Mi-e dor de iubire, o iubire nazdravana si cuminte in acelasi timp...inchid ochii si ma las purtata pe taramul subconstientului.....mangai un obraz fin fara sa vad chipul si simt in jurul meu brate puternice care ma cuprind....simt mireasma de liliac si iasomie, iar sub picioare iarba imi mangaie talpile....alerg sa vad chipul si sa-l simt, sa gasesc trupul sa-l pastrez....ma pierd printre stejari, ma-npiedic de inimi si totusi ma ridic, ma tin de mana cu speranta si imi continui drumul...pasesc, pasesc....si iata, am gasit, am gasit chipul, il sarut, il sarut si-l adulmec, il privesc si ma pierd.....un zgomot ma trezeste si deschid ochii nedumerita....privesc in jur si nu-i nici chipul si nu-s nici bratele...sunt EU CU MINE!


0 comentarii:

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB