Oglinda,oglinjoara.....(Dedicat FEMEILOR, directionat BARBATILOR)

miercuri, 25 martie 2009


Domnilor,

Am sa incep aceasta postare prin a va supune unui exercitiu de imaginatie. Inchideti ochii si imaginati-va pe un hol cu o lumina difuza, trageti aer in piept si incercati sa simtiti mirosul de frezii si portocale care va invadeaza simturile... Pasiti pe acel hol si luati parfumul cu voi....treptat veti zari in fata umbre, iar parfumul se indeparteaza si se duce spre ele...Va incita si va starneste curiozitatea, asa ca va duceti spre ea....Umbra e tot mai aproape, inspirati adanc si simtiti parfumul....opriti umbra si priviti-o.....e o silueta, cu forme rotunde si ferme, cu parul mirosind a iasomie....e FEMEIA...

Cineva imi spunea candva..." Nu exista femei urate, exista doar femei neingrijite"....si intr-adevar in timp am sjuns sa ii dau dreptate....Cand spui FEMEIE spui FEMINITATE....Din pacate realizez ca mare parte din femeile care trec pe langa mine, pe strada, sunt neingrijite, neglijente si lasa sa iasa in evidenta defectele si imperfectiunile in loc din contra sa le estompeze....

Sunt femei care la 27 ani arata ingrozitor si care culmea cred ca printr-o pereche de blugi patinati de praf si mizerie si printr-o coada dezordonata pot impresiona un barbat....Sa vorbeasca BARBATII si spuna daca am dpretate sau nu.

Unde e demnitatea femeii care se complace intr-o atitudine atat de .....lipsita de interes fata de propria persoana....Barbatii adevarati isi vor dori intotdeauna langa ei femei care sa le farmece simturile, atragatoare, aranjate, cochete...a nu se confunda cu pitzipoance...

Cunosc si eu cateva persoane care prefera blugii patinati de mizerie si look-ul dezordonat...si care saliveaza la anumiti barbati dar nu ajung la ei.....Pentru ele am cate un cadou....Cate o OGLINDA, ca sa aiba unde sa se priveasca inainte a invidia si de a tanji....

0 comentarii:

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB