Ganduri la ceas aniversar

vineri, 23 octombrie 2009


Acum 26 ani, intr-o duminica vesela aveam sa vad pentru prima data lumina acestei lumii. Pe la 12.00 m-am gandit sa dau alarma si sa ii stric pranzul mamei, mutand-o de la masa, la...spital!Nu pentru un lucru greu ci pentru a-mi face "intrarea". Cum era si normal, m-am lasat asteptata, dar asta nu inseamna ca am devenit nepunctuala, ba din contra, imi place punctualitatea iar cei care n-o respecta au un punct in minus de la mine.
....mama mi-a povestit ca am fost un copil cuminte, care a primit nota 10 chiar de la nastere...asa ca pot spune ca-s o fata de nota 10:)
Acum, stau si privesc inapoi si zambesc...zambesc pentru ca am fost un copil dorit, pentru ca am avut un tata minunat si o mama care si-ar da si sufletul pentru fericirea mea.
Probabil, unii sunt obisnuiti sa vorbeasca despre lucrurile materiale pe care le primesc de ziua lor...Imi place sa primesc daruri, as fi impocrita sa spun ca nu, dar toate sunt pur si simplu lucruri materiale.
Eu am sa vorbesc despre familie.Sunt fericita ca sunt iubita, am o mama minunata care-mi da energie, am un frate fara care nu m-as fi putut imagina si am o iubire care-mi umple sufletul...si nu in ultimul rand am prieteni, prieteni pe care ma pot baza atunci cand am nevoie.
Am primit si parfumuri si daruri scumpe, la fiecare aniversare...sunt bucurii de moment...ce ramane la final este altceva, ceva fara de care am fi mai rai, mai ursuzi si mai goi.
Va iubesc pe toti cei care ma iubiti si va ganditi la mine macar 60 de secunde pe zi!

Cu drag, aceeasi eu, de ieri si aceeasi de maine!

poop

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ma gandesc la tine insa numai 53 de secunde, cam, pe zi. Si alea "erotice". Te incumeti? 07doitreicincipatrupatrucalateatru.
Ghici Ciuperca mea

Anonim spunea...

La multi ani! Sa ai parte de impliniri, iar viata sa iti fie o incantare!

O mai veche cunostinta.

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB