Daruri de Mos Niculae

sâmbătă, 5 decembrie 2009


in noaptea asta, pentru cei mici va fi cu siguranta o noapte magica...pentru ca il asteapta pe Mos Niculae...pun pariu ca si-au lustruit deja ghetutele, ca si-au pregatit din timp lista cu daruri...
mi-aduc aminte ca si eu am fost la fel...parintii mei n-au fost avuti, dar de fiecare data, in fiecare an, de Mos Niculae, ghetutele mele n-au fost goale. Poate ca nu intotdeauna au fost bani sa primesc exact ce mi-am dorit, dar de fiecare data am gasit lucruri care m-au bucurat...
Si acum, la 26 ani, imi place sa cred ca exista magie, mai ales in preajma sarbatorilor, imi place sa cred ca undeva exista spiritul lui Mos Niculae sau Mos Craciun...
Imi place sa le ofer celor dragi cadouri dar sa si primesc. Cine nu-si doreste?!...
Cel mai mult imi doresc iubire in jurul meu si pentru mine, imi doresc zambete pe chipul meu si pe al celor din jur, si mi-i doresc pe cei dragi alaturi.
Nu stiu ce-mi va lasa in "ghetute" sau ce-mi va aduce personal, Mos Niculae dar astept cu nerabdare sa aflu.

Daruri pentru suflet, va doresc sa primiti cu totii!

0 comentarii:

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB