Ramas bun, 2009!

joi, 31 decembrie 2009


2009, se grabeste sa plece si sa lase loc unui an in care fiecare dintre noi si-a pus sperantele. Primim o carte noua, cu filele goale, pe care le vom scrie in fiecare zi din 2010.
Insa pana atunci,ne tragem rasuflarea si revedem fiecare pagina a Cartii Realizarilor 2009.
In toata nebunia si agitatia cotidiana mi-am gasit un ragaz sa trag o linie si sa analizez ce anume din planurile mele s-a realizat.
Nu cred ca as putea caracteriza 2009 ca fiind unul prost, a fost un an pe care l-am trait intens. E drept ca a fost si un pic rau si egoist:), mi-a oferit si dezamagiri si lovituri sub centura. Profesional....lucrurile n-au stralucit asa cum mi-am dorit, pentru ca schimbarile pe care mi le-am dorit nu s-au intamplat, insa am avut parte si de surprize placute si tocmai aceste surprize placute m-au facut sa fiu optimista si realizez cat de capabila sunt, in domenii in care poate ca n-am avut suficienta incredere in mine.
si ca sa concluzionez....pot spune ca ma despart de 2009....prieteneste:), fara ranchiuna si regrete....Sper ca 2010 imi va aduce in primul rand sanatate, ambitie si rabdare. Daca le am, atunci nimic nu-mi va parea imposibil.

Va urez si voua, tuturor, un 2010 cu impliniri, sanatate si dragoste!

LA MULTI ANI!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asa este. S-a dus, plang

Oana Alexandru spunea...

bravo tie...ai grija sa nu-ti sece ochisorii;)

Anonim spunea...

...eheee draga moshuluiI am o fantana, secreta, arteziana si nesecata.Toate/a la un loc. Sa nu vii sa ti dau, ca n am punct

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB