O zi senina!

joi, 7 ianuarie 2010


Astazi a fost o zi frumoasa pentru mine, o zi senina ale carei raze de soare s-au regasit in ochii si sufletul meu.
A fost ziua mea....de nume:)...M-am bucurat ca multi dintre cei la care nu ma asteptam m-au sunat sa-mi transmita gandurile bune, oameni cu care am avut o relatie strict profesionala, dar care astazi m-au surprins...si pentru asta le multumesc.
Au fost si parti prea putin semnificative in viata mea care n-au scos nici macar o urare...dar nu m-am suparat, ba chiar ma face sa zambesc acum...Nu vreau sa fiu rautacioasa, nu azi, asa ca n-am sa comentez.
E drept si ca sunt destui care nu stiu ca Oana se sarbatoreste de Sfantul Ioan, la fel ca restul derivatelor.
Mi-au lipsit in schimb vocile unor oameni importanti pentru mine. Unul din pacate nu-mi mai poate spune " La multi ani!" si stiu ca daca ar fi fost aici, nimic nu l-ar fi putut opri sa fie langa mine si sa-mi ofere o imbratisare...celalalt ar putea sa o faca, dar n-a facut-o...Am sa-i acord consecinte atenuante si am sa spun ca cel mai probabil, a fost extrem de ocupat...(pentru carcotasi: nici unul dintre cei doi nu reprezinta vreun fost iubit)....
2010 a inceput frumos pentru mine si imi doresc sa fie la fel si in viitor. La fel va doresc si voua, celor care va sarbatoriti onomastica astazi.


La multi ani!

37 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani straino ! Al 3-lea si-a adus aminte de tine si te saluta .

Anonim spunea...

Chiar daca este mai tarziu... un al 4-lea iti ureaza sa ai un an mai bun si cu mai multe satisfactii.
(se pare ca nu te uita lumea asa usor :) )

Oana Alexandru spunea...

multumesc mult pentru urari...Mi-ar fi placut sa stiu cine a facut urarile...dar cred ca pana la urma conteaza urarea....

Anonim spunea...

Intr-adevar urarile conteaza cel mai mult. Dar... ca sa-ti satisfac curiozitatea am sa-ti propun un joc. Trebuie sa descoperi trei cuvinte „cheie“. Acestea sunt sigur ca te vor ajuta sa-ti dai seama cine sunt. In fiecare zi am sa postez pe blog o ghicitoare. Prima litera de la raspunsul ghicitoarei va corespunde cu prima litera a cuvantului „cheie“, apoi cu a doua... apoi... (daca) dupa ce ai gasit primul cuvant trecem la urmatorul.
Asa ca iata prima ghicitoare:
„S-a facut de cand e lumea
Si va fi cat lumea!“

O zi buna!

Anonim spunea...

Buna!

Asa cum am promis, a doua ghicitoare care sa-ti indice a doua litera a primului cuvant:

„Suflet tine, suflet n-are
Umbla fara de picioare
Nici pe drum, nici pe carare
Nici pe apa curgatoare“.

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

vad ca te-ai tinut de cuvant cu ghicitorile. Eu nu ma prea pricep la ghicitori, dar voi incerca sa ma mentin in joc....

Oana Alexandru spunea...

Raspunsul la prima ghiciroare e DRUMUL. Corect?

Oana Alexandru spunea...

...la a doua, cred ca este AVIONUL...?!

Anonim spunea...

Pana aici te-ai descurcat foarte bine.
Felicitari!

Anonim spunea...

Pentru maine trebuie sa pregatesc una ceva mai complicata.

O zi buna!

Anonim spunea...

O noua zi si o noua ghicitoare:
„Eu am un camp:
Campul e alb,
Oile negre;
Cine le paste,
Le cunoaste;
Cine le vede,
Nu le crede.“

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

buna! ghicitoarea pentru astazi nu mi s-a parut atat de grea, si daca nu insel, raspunsul este CARTEA.

Anonim spunea...

Hmm... cred ca ai mai auzit-o pe undeva.
Oricum chiar daca spuneai ca nu prea te pricepi la ghicitori vad ca te descurci destul de bine.
Mai ai putin si vei descoperi primul cuvant „cheie“.

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Nu am mai auzit nicaieri ghicitoarea...Dar m-am ambitionat sa descopar raspunsurile si sa nu ies din joc....
Sunt curioasa, recunosc, sa aflu primul indiciu

Anonim spunea...

Sambata si duminica nu am acces un calculator asadar voi posta de azi cele doua ghicitori. Odata rezolvate vei afla primul cuvant „cheie“.

„Atisoare crete
Puse in bete.“

„Tine suflet, n-are suflet
Umbla tara de picioare
Nici pe drum nici pe carare
Nici pe apa curgatoare“

Probabil primul cuvant nu iti va spune prea multe dar „legat“ cu celelalte doua sunt sanse mari sa-ti dai seama cine te chinuie cu ghicitorile. :)

Un weekend placut!

Oana Alexandru spunea...

Ok, asadar la prima ghicitoare daca nu ma insel, eu zic, rasounsul " ITE"
la a doua este AVIONUL

corect?


primul indiciu ar trebui sa fie DACIA

Anonim spunea...

Te-ai descurcat foarte bine. Felicitari!
De luni trecem la al doilea cuvant.

Anonim spunea...

Este luni si o noua ghicitoare pentru descoperirea unui nou cuvant:
„Este satul
Unde cainii nu lastra,
Cocosii nu canta
Si oamenii nu lucreaza.“

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Cam sinistra ghicitoare. Daca nu ma insel, raspunsul este CIMITIR

Anonim spunea...

oooops ... cu mine nu vorbesti ?
Anonim 3

Anonim spunea...

O noua zi, o noua ghicitoare:
„Am o purcica,
Cu botul rama,
Si cu soldurile astupa.“

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Anonim 3, multumesc pentru urare. Vorbesc cu toata lumea care imi scrie pe blog. Indiferent ca e vorba de critici, aprecieri...
O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Raspunsul este: Acul

Anonim spunea...

Iarasi ai ghicit...

O zi buna!

Anonim spunea...

'Neata! Ia sa vedem:
„Pe pamant - lemn,
Pe lemn - apa,
Pe apa - piatra,
Pe piatra - fier,
Pe fier - carne.“

O zi buna!

Anonim spunea...

Poate ai fost ocupata si in consecinta am sa astept raspunsul tau la ultima ghicitoare inainte sa postez alta.

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Da, intr-adevar am fost ocupata. Daca nu ma insel, e vorba de un instrument de tocat sau ascutit, si un astfel de instrument se numeste Tocila....
poate ma insel...

Anonim spunea...

Nu te inseli, ai raspuns foarte exact. Chiar sunt impresionat... Eu nu stiu daca m-as fi descurcat. Se pare ca esti foarte ambitioasa.
Pentru astazi:
„Cine-i, cine-i:
Cine aude fara urechi,
Vorbeste fara gura,
Pe orice limba?“

O zi buna!

Oana Alexandru spunea...

Asta chiar mi-a placut. Raspunsul este ECOUL.:)

Anonim spunea...

O noua ghicitoare:
„E un purcel
Mic-mititel
Si cand pui mana pe el
Face: «Guic... guic...»“

O zi buna!

Anonim spunea...

Vai ce interesant! Hai ca m-ati dat pe spate. Toate ghicitorile sunt pe " goagal". Asta ca sa vezi cat de inteligenta esti! Pariu ca asa ai facut?

Oana Alexandru spunea...

da, mai Anonim, sa stii ca altceva n-am avut de facut decat sa stau sa caut ghicitorile :))
iti doresc sa fii cel putin la fel de inteligent(a). Numai bine iti doresc

Anonim spunea...

Buna dimineata! :)
Dupa ce vei raspunde la ultima ghicitoare am sa postez alta.

O zi buna!

Anonim spunea...

Mai continuam jocul sau ti-ai dat seama cine sunt?

Si nu cred ca toate ghicitorile pot fi gasite pe „goagal“ deoarece la unele le-am „modificat“ un pic.

O zi buna!

Anonim spunea...

Si tacerea poate fi un raspuns.

Toate cele bune!

Oana Alexandru spunea...

Buna Anonim cu ghicitori:) Nu stiu cine esti, nu mi-am dat seama....Imi pare rau dar timpul nu mi-a permis sa ma ocup de ultima ghicitoare....Incerc sa imi dau seama care e raspunsul. Numai bine!

Anonim spunea...

Ok. Astept raspunsul.

O zi buna!

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB