Scrisoare catre Noapte,

sâmbătă, 23 ianuarie 2010


Draga Noapte, astazi m-am ratacit pe drumurile tale, cu pavele de sentimente si trotuare de ganduri.
Te simt cum ma privesti si-mi rastalmacesti visele.Te-am ocolit si m-am ascuns in vorbe uneori... si...in tacere alteori. Mi-am umplut ochii de zambete si te-am uitat, am sperat ca te-am uitat.
Noapte,noapte, cat de...fararnica esti. M-ai lasat sa cred ca sunt libera, ca nu-mi vei mai cerne din ochi stele si-mi vei lumina drumul catre soare.
M-ai inchis in schimb intre gratii de naluce, trairi frematande si...si am ramas inca aici.
Draga noapte, cu amintiri pe buze, lasa-ma sa plec. Iti dau trairile mele toate si ia si din secrete, ia-le, dar deschide-mi portile spre soare.
Draga noapte, te las in urma...am dreptul meu la fericire!

Cu bine noapte, noapte cu pavele de sentimente si trotuare de ganduri!

0 comentarii:

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB