vineri, 15 ianuarie 2010


Timpul liber, este pentru mine destul de putin sau..."lipseste cu desavarsire", insa am reusit spre bucuria mea, sa vizionez un film, despre care am auzit numai critici pozitive, 2012. Cuvinte de lauda au avut si prietenii mei care au vazut acest film.
Marturisesc ca productia m-a lasat fara cuvinte...Efectele sunt perfecte asa ca nu e greu sa treci de bariera filmului.
Cred ca 2012 este un film pe care al trebui sa il vizioneze fiecare dintre noi si sa intelegem mesajul filmului.
Nu stiu daca intr-adevar in 2012 va veni sfarsitul lumii,daca stau sa ma gandesc la faptul ca acelasi lucru s-a spus si in 2000. Nu stiu daca Mayasii au avut dreptate si daca se va adeveri calendarul lor.E drept ca imi ridic semne de intrebare si ca ma gandesc si la ipoteza ca exista totusi un adevar.
Mai degraba inclin sa cred ca ne vom autodistruge, prin actiunile noastre din fiecare zi, prin lupte intre popoare, prin defrisari necontrolate, prin crearea de arme nucleare sau bacteriologice...cred ca noi, oamenii vom fi cei care pana la urma vom distruge lumea.
2012, este un film care te pune pe ganduri, asta daca inca mai ai constiinta si sentimente. Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa constientizeze ca viata este scurta, este intr-adevat cel mai frumos dar pe care l-am fi putut primi, insa e imprevizibila si se poate sfarsi cand ne asteptam mai putin.
Poate ca acest film ar putea sa ne trezeasca la realitate, sa intelegem ca ne consumam atat de mult timp, fiind rautaciosi, ingorandu-i pe cei dragi, incarcandu-ne cu dezamagiri si ambitii meschine. E idealistic, ce spun eu aici, insa cred ca daca fiecare dintre noi s-ar opri 60 de secunde in loc si ar reflecta ar intelege asta.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Da doua ori am reflectat in viata mea odata la masa si odata la veceu! Ce zici e bine sa le unific, poate mi ese Ceva
PSs:Somn ushor

Oana Alexandru spunea...

Cred ca e greu pentru tine sa ai o viata atat de plictisitoare...dar si mai greu trebuie sa sa iti fie atunci cand realizezi ca toata viata ta se rezuma la ce iti intra pe gura, sau in gura, si sa iti iasa prin partea dorsala.Cred ca de aici si frustrarea de care dai dovada.
Somn usor si tie!

Anonim spunea...

Multumesc, mi-a venit ora de plans

Anonim spunea...

Pun pariu ca noi doi(treimax.patru)o sa ne plictisim si in urmatorii 12 ani? Chiar si dupa 2012.Pariu?Cu frica

Oana Alexandru spunea...

poate...

Anonim spunea...

eeshti optimista,dar vezi ca trebuie sa fii cu O mare

Anonim spunea...

Iar pentru O(de la optimista) mare nu s au "inventat"profesori daramite Parinti.
Da..n-are nimic ne am(v ati)invatat cu PALAvrajeala. e de ajuns sa ridici capul din pamant, pentru ca urechile in mod normal nu ar avea nimic de facut.
PS:Glumagluma, da..linia cu seriosu no prea-sVede.

 
Oana Alexandru - Design by: Searchopedia convertido para o Blogger por TNB